Du er her: Sundhed på medaljen  »  Sund livsstil  »  Hvordan at slippe af med de fritidsaktiviteter sunde pounds?

Hvordan at slippe af med de fritidsaktiviteter sunde pounds?

Sund livsstil       
Hvordan at slippe af med de fritidsaktiviteter sunde pounds?

De færreste af os er tilfredse med deres vægt. Så vi opfinde flere måder, at tælleren viste et par pounds mindre, men vores indsats ofte ikke eller hurtig tilbagevenden til deres tidligere vægt. Sådan slanke effektivt?

Selv nu og da nogen fortæller os, at mirakel kost er den værst tænkelige vej ud af denne situation, og så klamrer sig til en anden, der findes i avisen eller online behandling, der i løbet af flere dage er at give sig til sidst begynder at kunne lide det. Hvem ville ikke ønsker at se de endelige resultater, der allerede på dette tidspunkt, i stedet for måneder nægte dig selv dine foretrukne produkter? Men for ikke at nedbryde gentagne eventyr med yo-yo effekt, du har brug for at finde en gylden middelvej, der indeholder nogle få enkle regler.

1. Gør til faste, ja til at spise sundt. Overbevisende beføjelse til at nægte dig selv alt, hvad der er den korteste vej til en flad mave, vil føre os kun til den forhadte yo-yo effekt (fordi du ikke kan være i sultestrejke en levetid), og i tillæg til konsumption af kroppen. I stedet springe det vigtigste måltid alle, lad os spise hyppigt (hver 2-3 timer), men mindre. Det vil gøre dit stofskifte vil blive løbende stimuleret og din krop vil brænde kalorier, der leveres til ham, frem for at udskyde til senere, som det sker i forbindelse med slankekost.

2. Ændring vaner til det bedre. I modsætning til optrædener, at nok små ændringer opnå store resultater - valg af farve i stedet for mineralvand, kulsyreholdige drikkevarer, reducere fedt forberedt fødevarer, begrænser slik for frugt og mindre kalorieindhold snacks.

3. Mere trafik. Der er ingen bedre vægttab accelerator end sport og motion. For de bedste resultater, er det værd at tilmelde dig regelmæssig træning - hvad enten i fitness klub eller center med fokus på et bestemt område i sport - og at medtage øvelser på dele af kroppen, den mest vi gerne vil slippe af med fedt.

4. Sæt at lave mad derhjemme. Den største fjende af vægttab er usunde snacks, og som ofte vi ser på arbejde eller i mellem klasser og måltider spist uden for hjemmet. For at fjerne disse fjender, du nødt til at tage sig tid til at forberede dine egne sandwich eller salater, som vi vil tage med dig på arbejde, og middage, som kun genbrug efter hjemkomsten. Lad altid os sammen leverer sunde snacks - mandler, gulerødder og yoghurt - og dermed undgå et besøg i cafeteriet eller på maskine med. barer.